«Ποιος δείχνει τον αγώνα σήμερα;». Η ερώτηση βγαίνει σχεδόν καθημερινά από τα χείλη όσων αγαπούν τα αθλητικά αφού παραδοσιακά η συγκεκριμένη κατηγορία προγραμμάτων συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς της τηλεοπτικής πραγματικότητας. Σύμφωνα με την έρευνα «What’s the score?» που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Ιανουάριο από το αμερικανικό ερευνητικό κέντρο Hub Entertainment Research με τη συμμετοχή 3.016 ανδρών και γυναικών που παρακολουθούν αθλητικό περιεχόμενο, το 79% δήλωσε ότι κατά τη διάρκεια της σεζόν τα ματς του αγαπημένου του σπορ είναι πιο σημαντικά από οτιδήποτε άλλο κι αν βλέπουν στη μικρή οθόνη. Το ενδιαφέρον μάλιστα παραμένει μεγάλο ακόμα και όταν ολοκληρωθεί η σεζόν, αφού το 54% απάντησε πως επιζητά τις αθλητικές μεταδόσεις περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα. Το γεγονός αυτό συνδέεται στενά και με τις αυξημένες τηλεθεάσεις των αγώνων που παρατηρούνται τα τελευταία χρόνια. Ειδικά για την Αμερική όπου υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία, σύμφωνα με το πόρταλ Statista, οι τηλεθεατές αθλητικών από 156,8 εκατομμύρια που ήταν το 2021 το 2024 υπολογίζεται ότι είναι 161,1 εκατομμύρια, φτάνοντας τα 162,4 την επόμενη χρονιά, ποσοστό που αντιστοιχεί στο 47,2% του αμερικανικού πληθυσμού.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ