Οι ράβδοι χρυσού και τα ασημένια νομίσματα είχαν άλλο ένα τρίμηνο ισχυρών πωλήσεων για την αλυσίδα λιανικής Costco, σύμφωνα με το Business Insider. Ενώ η εταιρεία δεν παρουσίασε ακριβή στοιχεία πωλήσεων για τα προϊόντα στην κλήση κερδών τρίτου τριμήνου, είπε ότι η κατηγορία ήταν κορυφαία σε πωλήσεις στο Διαδίκτυο, μαζί με συσκευές, δωροκάρτες και ηλεκτρονικά εισιτήρια. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η εταιρεία πουλάει περίπου 200 εκατ. δολάρια χρυσού και αργύρου κάθε μήνα και ο πρώην CFO Richard Galanti δήλωσε ότι η προσφορά συνήθως εξαντλείται «μέσα σε λίγες ώρες». Η δρομολόγηση εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων σε πωλήσεις μέσω Costco.com είναι ένας γρήγορος τρόπος για την εταιρεία να παρουσιάσει ισχυρή ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου με σχετικά χαμηλό κίνδυνο ή περίπλοκη επένδυση κεφαλαίου: απλώς αγοράζουν μια παρτίδα χρυσού και πουλάνε κάθε ουγκιά του στα μέλη. Η στρατηγική αποδίδει, καθώς οι ψηφιακές πωλήσεις για το τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 20,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, πριν ο χρυσός της Costco γίνει viral. Και, δεδομένου ότι ο χρυσός και το ασήμι είναι αποκλειστικά για μέλη, ο θόρυβος γύρω από τα μέταλλα είναι ένας άλλος τρόπος για να προσελκύσετε νέες εγγραφές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ