Είναι ομολογουμένως πρωτότυπο να μιλάς με έναν κινηματογραφιστή της νεότερης γενιάς, των millennials, και να σε «ξεναγεί» στον θρυλικό κινηματογράφο Ροζικλαίρ της Πατησίων που έχει κλείσει από το 1968 σύμφωνα με το εξαντλητικό λεξικό για τα σινεμά της Αθήνας του Δημήτρη Φύσσα. Κι όμως ο Κώστας Δημολίτσας όχι μόνο ξέρει ιστορίες του εν λόγω σινεμά ή άλλων του αστικού τοπίου, πρωτοεμφανίστηκε με επιτυχία και με το εθνογραφικό ντοκιμαντέρ του διάρκειας 26 λεπτών «Ο Χριστός γεννήθηκε στο Ροζικλαίρ» για τη θρυλική αίθουσα, ενώ σήμερα ετοιμάζει ένα ντοκιμαντέρ για τον αιρετικό υπερλεξιστή συγγραφέα Αλέξανδρο Σχινά. Αθόρυβα τα τελευταία χρόνια συγκροτείται ένα μη προφανές υλικό προς διερεύνηση που είτε αφορά την πόλη, είτε τα γράμματα. Και το ακόμη πιο εντυπωσιακό πως μια νέα (πολύ νέα) γενιά καταπιάνεται με αυτό, είτε με την έγνοια του διασώστη είτε με μια άτσαλη ρομαντικοποίηση. Ο Δημολίτσας ανήκει στους διασώστες, βυθίζεται με θρησκευτική προσήλωση στα πεδία που ανιχνεύει, πάει βήμα βήμα στον μύθο και στην πραγματικότητα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ