Τέσσερις μέρες πριν από τις εκλογές, ακόμα τα πολιτικά κόμματα να μιλήσουν ευρωπαϊκά. Αντίθετα, κατατρύχονται με θέματα εσωτερικής κατανάλωσης, ενώ και οι υποψήφιοι βουλευτές επενδύουν στο φαίνεσθαι, σε διαφημιστικά τεχνάσματα – ενώ όσοι μιλούν για την Ελλάδα στην Ευρώπη και για την Ευρώπη στον κόσμο δεν θεωρούνται ελκυστικοί για τα ΜΜΕ αλλά και για τα σόσιαλ μίντια. Παρ’ όλα αυτά, οι εκλογές θα είναι κρίσιμες για την Ευρώπη – για τη στρατηγική της, την ισχύ της, το μέλλον της. Αξίζει να σκεφτούμε γι’ αυτά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ