Αν υπάρχει μια κοινή παραδοχή στα κομματικά επιτελεία, αυτή έχει να κάνει με την αλλαγή του προεκλογικού μοντέλου που σε αυτές στις ευρωεκλογές έγινε περισσότερο από ποτέ εμφανής. Σταδιακά οι πλατείες αδειάζουν, το ακροατήριο που βγαίνει με κομματικές σημαίες στον δρόμο όλο και λιγοστεύει. Η προεκλογική καμπάνια περνάει πλέον μέσα από ζωντανές μεταδόσεις στο YouΤube, βίντεο στο TikΤok, συζητήσεις ακόμη και στον ενικό στον καναπέ των πρωινών τηλεοπτικών εκπομπών. Αν μη τι άλλο, μαζί με το lifestyle, το πολιτικό μάρκετινγκ έχει επιδοθεί και σε έναν διαγωνισμό χιούμορ, που επίσης διαφοροποιεί τη νέα εικόνα από εκείνη του παρελθόντος. Δεν αποκλείεται δε, στο τέλος της ημέρας – αύριο το βράδυ, δηλαδή – περισσότερο από το αποτέλεσμα, η νέα προεκλογική εικόνα να είναι εκείνη που θα απασχολήσει τις συζητήσεις.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ