«Οι άνθρωποι είμαστε γεμάτοι ιστορίες. Να τις ακούς, είναι σπουδαίο. Να τις στηρίζεις, είναι Πειραιώς». Αυτό είναι το σλόγκαν της νέας καμπάνιας της ανανεωμένης Τράπεζας Πειραιώς, η οποία παρουσίασε χθες τη νέα της εταιρική ταυτότητα, καθώς και τα σχέδιά της για το επόμενο διάστημα, σε δημοσιογράφους. Η προηγούμενη εβδομάδα ήταν ιδιαίτερα «γεμάτη» για την τράπεζα, με την αναβάθμιση των στόχων για το 2024 που έθεσαν τον πήχη των καθαρών κερδών έπειτα από φόρους στο 1 δισ. ευρώ, αλλά και την έγκριση του SSM για τη διανομή μερίσματος 79 εκατ. ευρώ στους μετόχους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ