Μήνυμα πως η στρατηγική τριών πυλώνων – που αποτελούνται από την απανθρακοποίηση, την ψηφιοποίηση και τις αλλαγές στην αντιμετώπιση των πελατών – έδωσε ώθηση στη ΔΕΗ, έστειλε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιώργος Στάσσης, τονίζοντας πως το boost αυτό οδήγησε σε σημαντική βελτίωση των οικονομικών μεγεθών που γίνονται κάθε χρόνο όλο και πιο ισχυρά.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ