Μήνυμα πως η στρατηγική τριών πυλώνων – που αποτελούνται από την απανθρακοποίηση, την ψηφιοποίηση και τις αλλαγές στην αντιμετώπιση των πελατών – έδωσε ώθηση στη ΔΕΗ, έστειλε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιώργος Στάσσης, τονίζοντας πως το boost αυτό οδήγησε σε σημαντική βελτίωση των οικονομικών μεγεθών που γίνονται κάθε χρόνο όλο και πιο ισχυρά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ