Την τελευταία δεκαετία – ιδίως μετά την πανδημική κρίση – ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές παραγγέλνουν «φαγητό απ’ έξω» έχει αλλάξει άρδην. Το παραδοσιακό προσπέκτους με τον κατάλογο και το τηλέφωνο του μαγαζιού που όλοι βρίσκαμε ριγμένο κάτω από την πόρτα μας έδωσε τη θέση του στο ψηφιακό μενού, αναρτημένο σε μία ή περισσότερες διαδικτυακές πλατφόρμες / εφαρμογές που φτιάχτηκαν ακριβώς για αυτόν τον σκοπό. Προσφέροντας αναμφίβολα αυξημένη ορατότητα και πρόσβαση σε μια ευρύτερη πελατειακή βάση στα καταστήματα εστίασης, αποτέλεσαν για τους επαγγελματίες του κλάδου σανίδα σωτηρίας την περίοδο του κορωνοϊού, ενώ και οι καταναλωτές ευεργετήθηκαν από την ευκολία και την πληθώρα επιλογών που παρέχει το νέο εργαλείο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ