Η μια σχολή ανάλυσης λέει πως τα πρόσωπα μετράνε στο ελληνικό πλαίσιο. Οι αρχηγοί των κομμάτων είναι κάτι παραπάνω από brand ambassadors – είναι γιατί ο επικεφαλής αποτελεί από μόνος του κριτήριο ψήφου σε ένα μοντέλο που παραμένει πρωθυπουργοκεντρικό. Ο αντίλογος θέλει τις προγραμματικές ιδέες να βαραίνουν περισσότερο από τον άνθρωπο ο οποίος θα κληθεί να τις επικοινωνήσει στο εκλογικό σώμα. Οποιοι έχουν τη δυνατότητα να κοιτάξουν τη μεγάλη εικόνα, πάντως, επιμένουν πως το ένα επιχείρημα δεν αναιρεί το άλλο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ