Αν ένα χαρακτηριστικό διακρίνει την ευρωπαϊκή τηλεοπτική παραγωγή τα τελευταία χρόνια, αυτό είναι η έκρηξη του περιεχομένου. Χιλιάδες σειρές γυρίστηκαν και βγήκαν στον αέρα τόσο των σταθμών της γραμμικής τηλεόρασης όσο και των πλατφορμών ροής, δημιουργώντας ολοένα και μεγαλύτερη ζήτηση για νέες προτάσεις μυθοπλασίας. Ολος αυτός, όμως, ο όγκος των παραγωγών που προσπάθησε να κερδίσει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών ήταν πρωτότυπο περιεχόμενο ή μια διαφορετική, φρέσκια προσέγγιση, παλιότερων δουλειών; Στο ερώτημα αυτό επιχείρησε να απαντήσει η πρόσφατη έρευνα του Ευρωπαϊκού Οπτικοακουστικού Παρατηρητηρίου, οργανισμού του Συμβουλίου της Ευρώπης, που ανέλυσε τις προσαρμογές των παραγωγών μυθοπλασίας στην Ευρώπη από το 2015 έως το 2022, προσδοκώντας να αναζητήσει τις σχέσεις τους με τη ραγδαία αύξηση της προσφοράς περιεχομένου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ