Νέες εμπειρίες περιμένουν και τους έλληνες καταναλωτές στα καθημερινά ψώνια. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων αλλά και η εισαγωγή εφαρμογών της τεχνητής νοημοσύνης αλλάζουν την εικόνα των καταστημάτων και βάζουν τους καταναλωτές σιγά σιγά σε μια νέα εποχή. Το νέο προφίλ του καταναλωτή απαιτεί ευκολία, εξοικονόμηση χρόνου και γρήγορα αντανακλαστικά από επιχειρήσεις που θα μπορούν να «σκεφτούν» για να καλύψουν ανάγκες και απαιτήσεις που θα προκύψουν. Ηδη ο κλάδος των σουπερμάρκετ (ΑΒ, Μασούτης, Lidl, My Market κ.ά.) βρίσκεται προ αλλαγών με τα αυτόματα ταμεία να αποτελούν το πρώτο στοίχημα, ενώ και σε άλλες επιχειρήσεις του λιανεμπορίου (π.χ. Pepco) έχουν ήδη τοποθετηθεί ταμεία αυτοεξυπηρέτησης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ