Οι βόμβες των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα «έπληξαν» για τα καλά τον Μάιο τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του ΟΛΠ, τους οποίους διαχειρίζεται η ΣΕΠ της COSCO Shipping Ports. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της κινεζικής εταιρείας για την κίνηση που παρουσίασαν τα terminals που ελέγχει σε όλο τον κόσμο και στον Πειραιά, οι δύο προβλήτες υπέστησαν τη μεγαλύτερη μείωση σε φορτία εμπορευματοκιβωτίων τον Μάιο από τότε που ξεκίνησε η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα. Ειδικότερα η πτώση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων έφτασε το 24,1%, καθώς τον συγκεκριμένο μήνα διακινήθηκαν από τους δύο προβλήτες 319,1 χιλιάδες containers έναντι 420,4 χιλιάδων τον αντίστοιχο μήνα του 2023. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά τους τελευταίους 17 μήνες τα λιμάνια της COSCO Shipping Ports στην Ισπανία (Βαλένθια και Μπιλμπάο) πέρασαν μπροστά από τους προβλήτες της COSCO Shipping Ports στον Πειραιά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ