Τουλάχιστον μισό εκατομμύριο ναυτικοί θα πρέπει να επανεκπαιδευτούν την παρούσα στιγμή σε καινούργιες τεχνικές αν η «πράσινη τεχνολογία» πλοίων γίνει ο κανόνας, όπως αναφέρθηκε στο 16ο Greener Shipping Summit, την περασμένη εβδομάδα στα Ποσειδώνια 2024. Ο κεντρικός ομιλητής του συνεδρίου και πρόεδρος της Intercargo, Δημήτρης Φαφαλιός, προειδοποίησε ότι «δεν μπορούμε να επιτύχουμε τους στόχους του ΙΜΟ χωρίς ασφάλεια» και πρόσθεσε ότι «για να αναπτύξουμε τους σωστούς κανονισμούς για την απανθρακοποίηση και την ασφάλεια πρέπει να βοηθήσουμε όσους νομοθετούν κανονισμούς και ρυθμίσεις να κατανοήσουν τη θεμελιώδη διαφορά μεταξύ των βασικών μοντέλων της ναυτιλίας». «Οι ναυτικοί θα κατανοήσουν τις νέες διαδικασίες» δήλωσε ο Γιώργος Σκέβης, General manager της CLEOS, αλλά ο Αγγελος Παντουβάκης, κοσμήτορας στο School of Maritime and Industry, αναρωτήθηκε: «Ποιος θα εκπαιδεύσει τους εκπαιδευτές;».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ