Τις πολυεθνικές μπορούμε να τις κατηγορήσουμε για πολλά παραπτώματα, αλλά δύσκολα για μικροφοροδιαφυγή. Για μεγάλη φοροδιαφυγή έχουμε δει περιπτώσεις που έχουν πέσει μεγάλα πρόστιμα για τις πρακτικές τους σε διάφορες χώρες. Λιγότερο για την τιμολογιακή τους πολιτική, που είναι και μεγαλύτερο πρόβλημα, το οποίο ελάχιστα αγγίζεται από τις Αρχές. Αλλά για μη κόψιμο αποδείξεων σπανίως. Ούτε στο διήμερο λουκέτο που μπήκε τη Δευτέρα από την ΑΑΔΕ σε υποκατάστημα πολυεθνικής ρούχων στο κέντρο της Αθήνας υπήρξε τέτοιο θέμα. Αποδείξεις είχαν κοπεί. Και από ό,τι έγινε γνωστό και οι φόροι είχαν πληρωθεί. Απλά τα φορολογικά στοιχεία που εκδόθηκαν δεν είχαν αποσταλεί στην Εφορία ηλεκτρονικά, όπως προβλέπεται. Το πιο απίστευτο είναι ότι αυτό συνέβαινε για σχεδόν ένα εξάμηνο. Το σύστημα προφανώς το «έβλεπε» ότι δεν αποστέλλονταν τα δεδομένα, αλλά το «καμπανάκι» ακόμα και αν χτύπησε, δεν υπήρχε κάποιος να το δει ή αν το είδε, δεν υπήρχε άνθρωπος να παρέμβει. Συγγνώμη αλλά έτσι δεν κάνουμε δουλειά. Μετατρέπουμε σε ψηφιακό ό,τι μπορεί να γίνει ψηφιακά, για να έχουμε καλύτερο και πιο άμεσο αποτέλεσμα. Αν δεν το πετυχαίνουμε, τότε έχουμε πρόβλημα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ