Στην ελληνική αγορά λανσάρεται το νέο Mini Cooper, που έχει την εμπορική επιτυχία στο… τσεπάκι του, χάρη στην κεκτημένη ταχύτητα των προκατόχων του. Το μοντέλο φέρει νέα εμφάνιση, ενώ προσφέρεται τόσο σε  έκδοση βενζίνης όσο κα ηλεκτρικό! Οι διαφορές σε σχέση με το προγενέστερο εστιάζονται στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, στη μάσκα και σε άλλα σημεία. Στο εσωτερικό δεσπόζει η στρογγυλή κεντρική οθόνη των 9,44 ιντσών. Σχετικά με τους κινητήρες, η έκδοση βενζίνης, στο Cooper C φορά τον 3κύλινδρο 1.5 λτ. turbo των 157 ίππων. Σε επιδόσεις, η επιτάχυνση έρχεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 225 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 133. Το πιο… αγριεμένο Cooper S εφοδιάζεται με 2.0 λτ. turbo, με απόδοση που φτάνει τους 204 ίππους. Εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 242 χλμ./ώρα. Στο αμιγώς ηλεκτρικό, η βασική έκδοση Cooper Ε διαθέτει μοτέρ 184 ίππων και 290 Nm, επιταχύνοντας στα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ. To Cooper SE ανεβαίνει στα 218 άλογα και 330 Nm, μειώνοντας τον χρόνο για τα 0-100 χλμ./ώρα στα 6,7 δλ. Το Cooper Ε αντλεί ενέργεια από μπαταρία 40,5 kWh, η οποία εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 305 χλμ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ