Οι ναύλοι στα μεγάλα πλοία μεταφοράς υγραερίου (VLGC) μειώθηκαν απότομα καθώς το εμπόριο υγραερίου μειώνεται, ενώ δεν αποκλείεται να έρθουν και χειρότερα, σύμφωνα με τους αναλυτές. Τα κέρδη από τη Μέση Ανατολή – Ασία προς την Ιαπωνία μειώθηκαν στα 43.500 δολάρια την ημέρα ή 64,10 δολάρια ανά τόνο, μειωμένα κατά 32% σε διάστημα μίας εβδομάδας, σύμφωνα με τα στοιχεία του Baltic Exchange. Αυτό συνέβη λόγω του περιορισμού του αρμπιτράζ τιμών και της βελτίωσης των συνθηκών διέλευσης στη Διώρυγα του Παναμά. Οι εβδομαδιαίες διελεύσεις μέσω της Διώρυγας του Παναμά έφτασαν τις 206 την περασμένη εβδομάδα, ξεπερνώντας τον αριθμό των 200 για πρώτη φορά από τις αρχές Νοεμβρίου. Η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά δήλωσε ότι οι διελεύσεις πλοίων θα αυξηθούν σε 34 ημερησίως από τις 22 Ιουλίου λόγω της βελτίωσης των επιπέδων των υδάτων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ