Mε διψήφιο ρυθμό τρέχει η αγορά παγωτού στα σουπερμάρκετ από την αρχή του έτους, γεγονός που καλλιεργεί προσδοκίες στις εταιρείες του κλάδου ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου όπου παραδοσιακά αυξάνεται η ζήτηση.  Ο ανταγωνισμός είναι έντονος με νέες γεύσεις να εμφανίζονται στα ψυγεία, την ίδια ώρα που τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας οδηγούν την κούρσα, έναντι των επωνύμων, με σημαντική αύξηση τόσο σε όγκο όσο και σε αξία πωλήσεων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ