Κάτω από το 1% της παγκόσμιας μεταφορικής ικανότητας αντιπροσωπεύει ο αδρανής στόλος των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σύμφωνα με την Alphaliner. Ουσιαστικά ο στόλος των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών θεωρείται ως πλήρως απασχολούμενος. Οπως τονίζει η Alphaliner, η απότομη αύξηση των ναύλων, ιδίως για μικρότερα δρομολόγια, η υψηλότερη από την αναμενόμενη ζήτηση φορτίου, η επανεμφάνιση της συμφόρησης σε ορισμένους βασικούς λιμένες και οι συνεχιζόμενες εκτροπές από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας, συνεχίζουν να «φουσκώνουν» τη ζήτηση μεταφορικής ικανότητας χωρητικότητας και να υποχρεώνουν τις ναυτιλιακές εταιρείες να έχουν σε πλήρη λειτουργία όλο το στόλο τους. Οι διάφορες γεωπολιτικές αβεβαιότητες και παράγοντες κινδύνου ενδέχεται να επηρεάσουν περαιτέρω τα δίκτυα τακτικών γραμμών και τη δρομολόγηση των πλοίων κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ