Για εβδομάδες ολόκληρες ο κόσμος του streaming μιλούσε μόνο για μία παραγωγή: το «Baby Reindeer». Η βρετανική μίνι σειρά του Netflix, η οποία εμπνέεται από πραγματικά γεγονότα, κατάφερε κάτι πολύ πολύ δύσκολο σε έναν ψηφιακό κόσμο όπου οι χρήστες των πλατφορμών ροής βομβαρδίζονται διαρκώς με νέο περιεχόμενο. Κατάφερε να κερδίσει την προσοχή εκατομμυρίων τηλεθεατών, σκαρφαλώνοντας στην κορυφή της λίστας των δημοφιλών προγραμμάτων του Netflix σε περισσότερες από 30 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας, το «Μικρό ταρανδάκι» (όπως είναι ο ελληνικός τίτλος της σειράς) παρακολούθησαν 85,5 εκατομμύρια τηλεθεατές (έως τις 9 Ιουνίου), ξοδεύοντας συνολικά 335,2 εκατομμύρια ώρες μπροστά στις οθόνες τους. Τα νούμερα αυτά φέρνουν την παραγωγή στη 10η θέση των πιο εμπορικών προγραμμάτων στην ιστορία της εταιρείας του Τεντ Σαράντος.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ