Είναι πλέον εμφανής η εικόνα στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, αλλά και στην γκάμα τους, ότι χρόνο με τον χρόνο εκλείπουν τα μικρά αυτοκίνητα, τα αυτοκίνητα πόλης, τα οποία ιδίως στη χώρα μας αποτελούσαν λόγω των προσιτών τιμών τους ανάρπαστες προτάσεις προς τους υποψήφιους αγοραστές, κυρίως τους νέους οδηγούς ή όσους ήθελαν μια σφήνα πόλης. Σήμερα τα μικρά αυτοκίνητα δείχνουν να είναι τα πρώτα… θύματα των νέων αυστηρών κανονισμών στις προδιαγραφές ρύπων αλλά και ασφαλείας, οι οποίοι επιτάσσουν στάνταρ συστήματα υποβοήθησης και νέες τεχνολογίες, που αναγκαστικά εκτοξεύουν το κόστος κατασκευής. Το τελευταίο φαίνεται ότι πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες αδυνατούν να το καλύψουν, ώστε να συνεχίσουν να προσφέρουν τα μικρά μοντέλα τους σε προσιτές τιμές. Αποτέλεσμα οι περισσότερες φίρμες να τα βγάζουν από την γκάμα τους και πλέον η ηλεκτροκίνηση δείχνει να είναι το επόμενο βήμα, που ίσως να αντικαταστήσει αυτά τα μοντέλα. Σημαντικά μοντέλα όπως είναι το VW UP, το Toyota Aygo, το Peugeot 108, το Citroen C1 και άλλα μοντέλα, μεγάλων κατασκευαστών, πλέον έχουν «εξαφανιστεί» από τον χάρτη των εταιρειών, με τους αγοραστές να ζουν με το όνειρο των τελευταίων προτάσεων που κυκλοφορούν στους δρόμους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ