Θυμάμαι ότι τελευταία φορά είχα συναντήσει τη Λιάνα Μαυρομάτη λίγα μόλις χρόνια πριν στο Winter Garden της Μεγάλης Βρεταννίας. Ηταν και πάλι ένα πολύ ζεστό καλοκαίρι και εκείνη απολάμβανε τη δροσιά του café-resto του ιστορικού ξενοδοχείου, έχοντας μπροστά της έναν φρέσκο χυμό φρούτων γεμάτο παγάκια. Πρόσεξα ότι κρατούσε μία τσάντα Hermès, διαφορετική από αυτές που είχε στην πολύ, πολύ πλούσια συλλογή της. Μία τσάντα όχι δερμάτινη αλλά από ροζ μετάξι που «απεικόνιζε» έναν τίγρη και διάφορα άλλα designs σε χρυσαφιά και σοκολά χρώματα επάνω. Επρόκειτο για μία limited edition του γαλλικού οίκου εμπνευσμένη από την Αφρική. Η Λιάνα έδειχνε χαρούμενη εκείνο το καλοκαίρι, φορούσε ένα υπέρκομψο, λευκό σύνολο και διακριτικά διαμάντια από τους μεγάλους διεθνείς οίκους που συνήθιζε να προτιμάει. Μου μίλησε με ενθουσιασμό για το καινούργιο σπίτι που αγόρασε στη Μύκονο, για τα ταξίδια της εκεί, για τον αδελφό της Δημήτρη που για μία ακόμα φορά είχε εμπλουτίσει τη συλλογή του με εξαιρετικούς πίνακες διάσημων ζωγράφων και βέβαια ένα έργο του αγαπημένου του Μπασκιά. Ολα φαίνονταν όμορφα εκείνο το καλοκαίρι.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ