Οι τιμές των ναύλων των containers, αλλά και οι τιμές των χρονοναυλώσεων, θα αρχίσουν να εξασθενούν από το δεύτερο εξάμηνο του 2024 και θα ακολουθήσουν την ίδια τάση και το 2025, εκτιμά η ναυτιλιακή οργάνωση Bimco σε μία ανάλυσή της για την αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η τάση αυτή ακολουθεί τη σχέση προσφοράς και ζήτησης καθώς διαβλέπει ότι από το δεύτερο εξάμηνο του 2024 και κυρίως το 2025 αναμένεται να αυξηθεί η προσφορά πλοίων εφόσον λυθεί και το πρόβλημα παράκαμψης της Ερυθράς Θάλασσας. Ωστόσο άγνωστος «Χ» είναι οι αμερικανικές εκλογές και οι σχέσεις ΗΠΑ – Κίνας, όπως και ΕΕ – Κίνας. Μια κλιμάκωση των εμπορικών διαφορών μεταξύ της Δύσης και του Πεκίνου προκαλεί διαταραχές στο παγκόσμιο εμπόριο. Οπως επισημαίνει η Bimco μια διεύρυνση των εμπορικών διαφορών μεταξύ της ΕΕ και των ΗΠΑ από τη μία πλευρά και της Κίνας από την άλλη θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη μελλοντική ανάπτυξη της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ