Χρειάστηκε να περιμένει πολλά χρόνια έως τη στιγμή που πήρε ένα κάρβουνο για να σχεδιάσει ό,τι είχε αφήσει πίσω της τελειώνοντας τη Σχολή Καλών Τεχνών στο Πανεπιστήμιο της Βοστώνης. Μέλος της οικογένειας του κύπριου συλλέκτη Δάκη Ιωάννου, μεγάλωσε στον κοσμοπολιτισμό της κυπριακής διασποράς, μεταξύ Αθήνας και Λονδίνου, Νέας Υόρκης και ελληνικών νησιών, απολαμβάνοντας τα φαινόμενα της σύγχρονης τέχνης, γνωρίζοντας καλλιτέχνες που απέκτησαν φήμη και δόξα τις δεκαετίες του ’90 και του 2000. Τι άλλο υπάρχει μετά; Καθώς της άρεσε η ζωγραφική, αυτή η αληθινά μεγάλη, που τη βρίσκεις να σε περιμένει σε τοίχους μεγάλων μουσείων, με την κλασική αίγλη της βαριάς ξύλινης κορνίζας, πήρε την απόφαση να πει με τους πίνακές της όσα την εμπόδιζε να εκφράσει με λόγια ο ντροπαλός της χαρακτήρας. Κι αυτό το αινιγματικό του έρωτα, τη ζωντάνια των ανθρώπων που αγαπούν και αισθάνονται, το πέρασε στη ζωγραφική της. «Thirsty» είναι ο τίτλος που έδωσε στη σειρά των έργων που παρουσιάζονται στον χώρο τέχνης The Breeder. Και δεν είναι κάτι λιγότερο από τη δίψα της να ζωγραφίσει κάτι ασύλληπτα δικό της. Μια λεπτομέρεια πάνω στο γυμνό δέρμα, τις πτυχές του σεντονιού πάνω στο κρεβάτι που ξάπλωσε ένα σώμα και μια ιδέα να αλλάξει το βλέμμα πάνω στο γυναικείο σώμα. Με άλλα λόγια, αυτή τη δύσκολη εποχή που ζούμε η Μαρία Ιωάννου τολμά να προσφέρει καταφύγιο στον έρωτα και να τον προφυλάξει στους πίνακές της.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ