Στην εποχή που επιβλήθηκε είχε κάνει μεγάλο πάταγο το «σπατόσημο». Είχε επιβληθεί με νόμο το 1992, ως συνεισφορά των αεροπορικών επιβατών επί του εισιτηρίου, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί η κατασκευή του «αβάπτιστου» ακόμα νέου αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος, προκαλώντας σημαντική επιβάρυνση στις αερομεταφορές για τα δεδομένα της εποχής. Αρχικά έφτανε τα 12 ευρώ (4.100 δραχμές) για επιβάτες με προορισμό χώρες Σένγκεν και τα 22 ευρώ (7.500 δραχμές) για τις χώρες εκτός Συνθήκης Σένγκεν. Αργότερα, όταν ολοκληρώθηκε η κατασκευή του αεροδρομίου, μετονομάστηκε σε «τέλος εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης αερολιμένων» και επεκτάθηκε για λόγους… ίσης μεταχείρισης του επιβατικού κοινού στις αναχωρήσεις από όλα τα αεροδρόμια της χώρας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ