Η γεωπολιτική αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα και η συνεχιζόμενη ξηρασία στη Διώρυγα του Παναμά συνέχισαν να διαταράσσουν τις θαλάσσιες διαδρομές μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Τα φορτία LNG μεταξύ της περιοχής του Ατλαντικού και του Ειρηνικού εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τις μεγάλες διαδρομές γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας ή το Ακρωτήριο Χορν, τα οποία αυξάνουν τα ναυτιλιακά κόστη ενώ μειώνουν τη λειτουργική αποδοτικότητα του στόλου των LNG Carriers, αναφέρει σε μία ανάλυσή του ο ναυλομεσιτικός οίκος Allied Shipbroking.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ