Αν παρατηρήσει κανείς όσα ακολουθούν ύστερα από την ανακοίνωση της βαθμολογίας των εισαγωγικών εξετάσεων για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου, θα διαπιστώσει ότι περισσότερο μένουμε στους εντυπωσιασμούς που προκαλεί η μεγάλη πτώση των βάσεων σε συγκεκριμένα μαθήματα παρά στη μελέτη των παραμέτρων που μας οδήγησαν σε ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Μάλιστα, η σύγκριση που επιχειρείται με την προηγούμενη χρονιά ή και με άλλες προηγούμενες χρονιές δεν φαίνεται να οδηγεί σε κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα, γιατί στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα δεν έχει γίνει κάποια ενέργεια που να βελτιώσει την κατάσταση αυτή και, κατ’ επέκταση, αντίστοιχα τις επιδόσεις των μαθητών.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ