Οι ιδιοκτήτες δεξαμενόπλοιων στρέφονται στη μεταφορά «καθαρών» προϊόντων πετρελαίου, οι οποίες παρουσιάζουν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες αποδόσεις λόγω της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα. Συνολικά 25 δεξαμενόπλοια τύπου suezmax/LR3 και δύο VLCC μεταφέρουν επί του παρόντος καθαρά πετρελαιοειδή (CPP) ή έχουν μεταφέρει CPP ως το τελευταίο τους φορτίο, σύμφωνα με τη Vortexa. Η Braemar εκτιμά ότι άλλα 12 suezmax και πέντε VLCC θα δρομολογηθούν στις μεταφορές καθαρών προϊόντων (βενζίνη, κ.λπ.) κυρίως στη Μέση Ανατολή και την Ινδία. Πρόκειται για την τελευταία εξέλιξη που αντανακλά το πόσο θελκτική έχει καταστεί η μεταφορά πετρελαϊκών παραγώγων, καθώς οι ναύλοι των LR δεξαμενόπλοιων διαμορφώνονται σε υψηλά επίπεδα. Την ίδια ώρα, οι ναύλοι των VLCCs βρίσκονται στα χαμηλότερα επίπεδά τους για το 2024, παράγοντας-κίνητρο για τη στροφή τους στα καθαρά προϊόντα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ