Οι αντάρτες Χούθι και όχι οι περικοπές της παραγωγής των χωρών του ΟΠΕΚ ήταν ο παράγοντας αυτός που επηρέασε περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, την αγορά δεξαμενοπλοίων, σύμφωνα με τους αναλυτές, ενώ μια σειρά άλλων παραγόντων, όπως νέα διυλιστήρια, αύξηση παραγωγής χωρών εκτός του ΟΠΕΚ, έχουν τη δική τους επίπτωση στον κλάδο, ο οποίος μακροπρόθεσμα έχει χαράξει κερδοφόρα ρότα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ