Η αυταρχική ολοκληρωτική εξουσία, η αδίστακτη κυβέρνηση, η εργαλειοποίηση του Διαδικτύου και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης όρισαν το σκηνοθετικό πλαίσιο στο οποίο επεδίωξε να κινηθεί, όπως είχε ξεκαθαρίσει ο Τιμοφέι Κουλιάμπιν, στην πρώτη κάθοδό του στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου. Ο ρώσος καλλιτέχνης που ζει «αυτοεξόριστος» στο Βερολίνο, λάτρης της αρχαίας ελληνικής γραμματείας (έχει ανεβάσει «Ηλέκτρα» του Ευριπίδη στο Θέατρο των Εθνών της Μόσχας), κατέθεσε τη δική του ανάγνωση σε ένα από το ωραιότερα κείμενα, την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευριπίδη. Και απέδειξε ότι η σύγχρονη ματιά μπορεί να διατηρήσει την ουσία των ανυπέρβλητων έργων. Ηταν σαν να έκλεινε μονίμως το μάτι σε ένα παράλληλο σχόλιο για τη μεθόδευση του Κρεμλίνου εις βάρος της γειτονικής Ουκρανίας. Όπως η «θυσία» της Ιφιγένειας είναι προαποφασισμένη, το ίδιο προαποφασισμένη είναι και η προπαγάνδα για να ξεκινήσει οποιαδήποτε εκστρατεία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ