Η θέαση των έργων τους ανοίγει μία συζήτηση με το βλέμμα του σύγχρονου θεατή, που ανακαλύπτει τη γραμμή ευαισθησίας στο Γυμνό της Ιριδας Δρακούλη (φωτ.), τα σύμβολα γονιμότητας στις κεραμικές μορφές της Αργυρώς Καρύμπακα, τη νουάρ μελαγχολία στο μπλε τοπίο με δρόμο της Τζούλιας Δημακοπούλου, τις μνήμες θανάτου με κάρβουνο στα σχέδια της Αννας Κινδύνη, τα γλυπτά της Λουκίας Γεωργαντή, η αφαιρετική σύνθεση με μελάνι της Ιωάννας Σπιτέρη – Βεροπούλου. Η βόλτα στην πλατεία Αυδή με προορισμό τη δημοτική Πινακοθήκη αποζημιώνει.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ