Από την εποχή που ερευνούσε για το διδακτορικό της σχέδια της περιόδου 1965 – 1975 ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα έχει αλλάξει. Η Τίνα Πανδή παρακολούθησε τις αλλαγές συμμετέχοντας σε ερευνητικό πρόγραμμα με θέμα τις καλλιτεχνικές και θεσμικές διεργασίες γύρω από την ίδρυση ενός Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης στην Ελλάδα, γράφοντας κείμενα σε διεθνή περιοδικά και πολυάριθμους καταλόγους και συμμετέχοντας σε διεθνή συνέδρια και δημόσια προγράμματα. Στον επίσημο τόνο είναι επιμελήτρια στο τμήμα ζωγραφικής και τρισδιάστατων έργων του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, έχοντας επιμεληθεί – και συνεπιμεληθεί – πολυάριθμες αναδρομικές, μονογραφικές και ομαδικές εκθέσεις. Στην πράξη είναι μία ιστορικός τέχνης, η οποία ενδιαφέρεται να αναδείξει τον ιστορικό περίγυρο δίνοντας σημασία στην εποχή που δημιουργείται καλλιτεχνικό έργο. Η Τίνα Πανδή βλέπει τέχνη, μελετά αρχεία, συνομιλεί με καλλιτέχνες και ως μέλος της ομάδας των επιμελητών του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης ξεδιπλώνει γνώσεις και ιδέες για να έρθει το κοινό σε γνωριμία με τη σύγχρονη εικαστική έκφραση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ