Οι επιστημονικές και τεχνολογικές λύσεις που μπορούν να καταστήσουν το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ένα βιωσιμότερο καύσιμο για τη ναυτιλία, προς όφελος του περιβάλλοντος, είναι αρκετές. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε έκθεση της διεθνούς πρωτοβουλίας για τη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία (Methane Abatement in Maritime Innovation Initiative – MAMII) ύστερα από έρευνες δύο τουλάχιστον χρόνων. Παράλληλα η έκθεση ζητεί ένα ρυθμιστικό καθεστώς για την εξάλειψη της αβεβαιότητας και την παροχή επιχειρηματικά κρίσιμων κινήτρων, για την ανάπτυξη και υιοθέτηση της τεχνολογίας μείωσης του μεθανίου σε ολόκληρη τη βιομηχανία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ