Υπάρχει ένα όριο στην τιμολόγηση μιας σοβαρής πλουτοπαραγωγικής πηγής μιας χώρας, όχι για κανέναν άλλον λόγο, αλλά κυρίως για λόγους υπαρξιακούς. Στην περίπτωση της Ελλάδας, ο κρίσιμος αυτός τομέας με συστημικά χαρακτηριστικά για το σύνολο της χώρας είναι ο τουρισμός. Αν το όριο στην τιμολόγησή του ξεπεραστεί πολύ, τότε δεν μιλάμε για «βιομηχανία» όπως αρέσει σε πολλούς να αποκαλούν τον τουρισμό, αλλά για «αρπαχτή». Η Ελλάδα έχει χαρακτηριστεί πολλάκις στο παρελθόν χώρα της «αρπαχτής» και έχει κάνει μεγάλες προσπάθειες για να αποτινάξει αυτό τον χαρακτηρισμό και αυτές τις πρακτικές. Και βέβαια το έχει πληρώσει, με μικρές, μεσαίες ή μεγάλες καταστροφές.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ