Χωρίς αποκλίσεις από τον πυρήνα της πολιτικής του και των προγραμματικών δεσμεύσεων αλλά με έκτακτο ανασχεδιασμό προτεραιοτήτων και ειδική προσοχή στην επικοινωνιακή διαχείριση της κυβερνητικής καθημερινότητας κινείται το Μέγαρο Μαξίμου έναν μήνα μετά τον δυσάρεστο εκλογικό αιφνιδιασμό. Το ένα, δηλαδή τον ανασχεδιασμό ώστε να δίνεται μεγαλύτερη έμφαση σε ζητήματα της καθημερινότητας, όπως για παράδειγμα οι μετακινήσεις (τα ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, συγκεκριμένα), το επιβεβαίωσε ο υπουργός Επικρατείας Μάκης Βορίδης, λέγοντας (Σκάι) ότι «η καθημερινότητα είναι πάντοτε στόχος». Το δεύτερο, δηλαδή την αγωνία της κυβέρνησης να προωθήσει μεγάλες αλλαγές αλλά χωρίς να προσπερνά και προσπαθώντας να κρατά  χαμηλά τις αντιδράσεις επαγγελματικών και κοινωνικών ομάδων, το δείχνει ο συντονισμένος τρόπος με τον οποίο επιδιώκεται η επικοινωνιακή προβολή – «επεξήγηση» όπως θέλουν να λένε οι κυβερνητικοί – των γαλάζιων πρωτοβουλιών. Εκείνο που θέλουν είναι με γρήγορες δημόσιες απαντήσεις και σε χαμηλούς τόνους να αποφευχθεί το… προηγούμενο του χειρισμού στο φορολογικό των ελεύθερων επαγγελματιών, ένα θέμα που άφησε το δικό του εκλογικό κόστος.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ