Το ψηφιακό φροντιστήριο, ο επαγγελματικός προσανατολισμός σε μαθητές της α’ τάξης του λυκείου μέσω νέας ηλεκτρονικής εφαρμογής, η οργάνωση και λειτουργία αυτόνομων τάξεων γυμνασίου για τη στήριξη των μαθητών απομακρυσμένων περιοχών ώστε να μπορούν να ολοκληρώσουν την υποχρεωτική τους εκπαίδευση, η τροποποίηση του πλαισίου που διέπει την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης ώστε να μπορεί να ασκεί κρατική εποπτεία στα παραρτήματα – Νομικά Πρόσωπα Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης σύμφωνα με τον νόμο 5094/2024, η δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας «e-PROFESSIONAL» αλλά και η ενδοσχολική βία. Αυτοί είναι, μεταξύ πολλών άλλων, οι τομείς που διευθετεί το 108 άρθρων πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση και θα παραμείνει ανοιχτό για σχόλια μέχρι τις 8 το πρωί της 16ης Ιουλίου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ