Λευκός καμβάς. Τρίπτυχος. Κενός. Για να γραφεί πάνω του από το μηδέν η ιστορία της Αννας, μιας σύγχρονης εκδοχής της Μήδειας. Ή μήπως ένα κλείσιμο του ματιού στο περιβάλλον του ψυχιατρείου από το οποίο παίρνει εξιτήριο η πρωταγωνίστρια, χωρίς να έχουν γιατρευτεί οι πληγές της; Είναι η πρώτη εικόνα που αντικρίσαμε στη σκηνή του θεάτρου Παλλάς. Εκεί όπου παρουσιάστηκε για τρεις βραδιές η βασισμένη στον Ευριπίδη «Μήδεια» με την υπογραφή του αυστραλού σκηνοθέτη Σάιμον Στόουν (πολλοί γνωρίζουμε από την ταινία «Η ανασκαφή» στο Netflix) σε μία από τις καλύτερες – έως τώρα – στιγμές του Φεστιβάλ Αθηνών – Επιδαύρου.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ