«Οταν γνώρισα την Ελλάδα και τις τόσες ομορφιές της, σχεδόν σε κάθε μου βήμα έβλεπα και έναν πίνακα μπροστά μου. Οπου κι αν γύριζα να δω, αντίκριζα εικόνες έτοιμες να φωτογραφηθούν». Με αυτά τα λόγια ή Nelly’s, η σπουδαία φωτογράφος Ελλη Σουγιουλτζόγλου-Σεραϊδάρη, περιέγραφε τη σχέση της με το ελληνικό τοπίο. Την ίδια εποχή που η Ακρόπολη, οι Δελφοί, η Ολυμπία, η Σαντορίνη και ο Μυστράς προσείλκυαν το βλέμμα της και ήθελε να αποτυπώσει τα μνημεία και τα τοπία τους μέσα από τον φωτογραφικό φακό της, αιχμαλώτιζε στην αιωνιότητα και τις εκδηλώσεις των Δελφικών Εορτών, και παραδοσιακές φορεσιές, και επιφανείς προσωπικότητες, και γυμνά με διάσημες χορεύτριες της εποχής. Με αποτέλεσμα να δημιουργήσει μοναδικά κειμήλια που ανήκουν στη μεσοπολεμική και μεταπολεμική φάση της ιστορίας της φωτογραφίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ