Η τεχνολογία και η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης επηρεάζουν σημαντικά τη μείωση των τιμών στα σουπερμάρκετ, ενισχύοντας τη διαφάνεια των τιμών και διευκολύνοντας τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων μεταξύ των καταναλωτών, σύμφωνα με μελέτη του ΚΕΠΕ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ