H BMW, όμιλος που έχει επενδύσει στα ηλεκτρικά μοντέλα για περισσότερο από δέκα χρόνια – αρχής γενομένης από το i3 – φαίνεται να εισπράττει τους καρπούς της επιτυχίας. Ειδικότερα, η BMW που έχει στην κατοχή της τρεις μάρκες του ομίλου (BMW, MΙΝΙ και Rolls-Royce) πούλησε συνολικά 190.622 ηλεκτρικά μοντέλα. Με την πλειονότητα να προέρχεται από την BMW με 179.557 παραδόσεις 100% ηλεκτρικών μοντέλων. Που σημαίνει αύξηση αποκλειστικά για τη γερμανική φίρμα 34,1%.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ