Οι αλλαγές στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας θυμίζουν τα τελευταία χρόνια κινούμενη άμμο, την ώρα που στο εγγύς μέλλον αναμένονται σημαντικές εξελίξεις  από γνωστές φίρμες που επιδιώκουν την επαναφορά των προσιτών μοντέλων. Εδώ το χεράκι τους θα βάλουν και κυβερνήσεις για να σώσουν την παρτίδα αφού ήδη είναι πασιφανές πόσο ευμετάβλητο είναι το περιβάλλον στην αγορά αυτοκινήτου, με κύριο χαρακτηριστικό τις πληθωριστικές πιέσεις στις τιμές των αυτοκινήτων που αυξάνονται μέρα με τη μέρα. Ετσι, κοινός παρονομαστής μεγάλων εταιρειών, όπως της FIAT και της Dacia, είναι να χτίσουν μια νέα γενιά μοντέλων, που θα είναι πιο προσιτά σε περισσότερους ανθρώπους. Και όπως φαίνεται η ζοφερή κατάσταση δεν αφήνει ασυγκίνητη ούτε την ιταλική κυβέρνηση που κάνει τα αδύνατα δυνατά ώστε να επαναφέρει στη «ζωή» θρυλικές εταιρείες που έμειναν στο συρτάρι, ελέω των μεγαλόπνοων στρατηγικών σχεδίων. Συγκεκριμένα, η ιταλική κυβέρνηση θέλει να πάρει στα χέρια της τις εταιρείες Autobianchi και Innocenti, που σήμερα οι τίτλοι τους ανήκουν στη Stellantis – η οποία διαχειρίζεται τις FIAT, Alfa Romeo και Lancia – και να τις επαναφέρει στην αγορά! Οπως αναφέρουν ιταλικά Μέσα αυτό δεν θα συμβεί από την ιταλική κυβέρνηση, αλλά έχει ήδη σχέδιο ώστε να τις παραδώσει στα χέρια κινέζων κατασκευαστών που τις βλέπουν ως μια πρώτης τάξεως ευκαιρία! Τα μοντέλα της Autobianchi ξεκίνησαν να παράγονται το 1955, είχαν ιδιαίτερη απήχηση αφού ήταν μικρά, οικονομικά και είχαν ως στόχο τους νέους που αναζητούν ένα προσιτό μοντέλο. Ηταν μια σύμπραξη της FIAT και της Pirelli. Τελικώς, η ιταλική φίρμα άντεξε έως το 1995.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ