Δεν πέρασε ούτε ένας χρόνος από τον Σεπτέμβριο του 2023 όταν η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν «βάφτιζε» το πρώτο πλοίο της δανικής Maersk με καύσιμο μεθανόλη δείχνοντας την προτίμηση της ΕΕ σε αυτό το καύσιμο για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας και ο ναυτιλιακός γίγαντας φαίνεται να κάνει στροφή προς το υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο των πλοίων της. Πληροφορίες τη φέρουν να έχει κάνει έρευνα σε ναυπηγεία για μια σειρά νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για δικό της λογαριασμό και για ναύλωση χωρητικότητας που θα μπορούσε να της δώσει ένα στόλο τουλάχιστον 22 πλοίων με διπλό καύσιμο LNG.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ