Στο «κόκκινο» βρίσκονται εδώ και δύο χρόνια τα οικονομικά της ιδιωτικής ιταλικής σιδηροδρομικής εταιρείας Hellenic Train, η οποία ουσιαστικά βασίζεται στις επιδοτήσεις του ελληνικού Δημοσίου, χωρίς η ίδια να κάνει επενδύσεις, αλλά και χωρίς να εξοφλεί τα χρέη της απέναντι στον ΟΣΕ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ