Η Tailwind Shipping Lines, η οποία ιδρύθηκε πριν από δύο χρόνια από τη γερμανική αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl για να καταπολεμήσει το ναυτιλιακό χάος που προκλήθηκε από την πανδημία COVID-19, έχει αυξήσει τον στόλο της σε εννέα πλοία, δύο ιδιόκτητα και τα υπόλοιπα ναυλωμένα, και λειτουργεί πλέον τρεις γραμμές (υπηρεσίες) για τη μεταφορά αγαθών από την Ασία στην Ευρώπη. Εκτός από την υπηρεσία Panda Express (PAX), η οποία συνδέει την Κίνα με τη Μεσόγειο, η ναυτιλιακή εταιρεία λειτουργεί πλέον δύο άλλες υπηρεσίες για τη Lidl και έναν αυξανόμενο αριθμό τρίτων πελατών. Η υπηρεσία Tiger Express (TEX) λειτουργεί μεταξύ του Chattogram στο Μπανγκλαντές και του Κολόμπο στη Σρι Λάνκα ως τροφοδότης για την  PAX και η υπηρεσία Dolphin Express (DEX) λειτουργεί μεταξύ της Βαρκελώνης στην Ισπανία και του Moerdijk στις Κάτω Χώρες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ