Οι τράπεζες προσφέρουν εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο συνδρομητικά πακέτα με χαμηλότερες ή και μηδενικές χρεώσεις στις συναλλαγές τους, με επιπλέον προνόμια για όσους πελάτες επιλέξουν μια συνδρομή αντί του μέχρι τώρα ισχύοντος «ad hoc» μοντέλου (επιβάρυνση ανά συναλλαγή). Μάλιστα, κατά το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μια μεγαλύτερη ζέση στην προώθηση των συνδρομητικών πακέτων, η οποία έχει διττό στόχο: Να επαναφέρουν τις προμήθειες που χάνουν από συναλλαγές εκτός καταστημάτων (πληρωμές λογαριασμών σε ταχυδρομεία, σουπερμάρκετ, κ.λπ.) και να οικοδομήσουν σταθερότερες σχέσεις με τον πελάτη (επιβράβευση συνεπών, με προσφορές και μη τραπεζικών υπηρεσιών, αλλά και πώληση νέων προϊόντων).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ