Σταθερή θέση στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών κατέχει το online κανάλι των σουπερμάρκετ στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την εξαμηνιαία έρευνα της Convert Group στο πρώτο εξάμηνο του 2024, η αύξηση του τζίρου των online σουπερμάρκετ ήταν 7% και άγγιξε τα 164 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία σε online πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2024 ήταν 15% σε ποτά και αναψυκτικά, 14% σε προϊόντα για κατοικίδια, 10% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, ενώ τα συσκευασμένα τρόφιμα αυξήθηκαν κατά 7%.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ