Το set-jetting είναι η τάση του ταξιδιού σε έναν προορισμό ή μια τοποθεσία που εμφανίζεται σε μια τηλεοπτική εκπομπή ή ταινία. Η δημοσιογράφος Gretchen Kelly θεωρείται η νονά του όρου όταν τον ανέφερε σε άρθρο της στη «New York Post» το 2008. Το set-jetting έχει αποκτήσει δυναμική μετά την πανδημία COVID-19, όταν οι άνθρωποι στράφηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις υπηρεσίες streaming για να αποδράσουν σε έναν άλλο κόσμο. Από τότε που οι χώρες άνοιξαν ξανά τα σύνορά τους, οι θεατές βρήκαν έναν νέο στόχο για τα ταξίδια τους, διακηρύσσοντας «είδα αυτή τη χαρακτηριστική τοποθεσία στην οθόνη και τώρα έχω βρεθεί εκεί αυτοπροσώπως».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ