Οι δαπάνες και οι συνήθειες κάθε χρήστη αποτελούν τις βασικές παραμέτρους που δείχνουν ότι στην Ελλάδα βασιλιάδες των οnline αγορών είναι οι άνδρες, οι Millennials, με τις χαμηλές τιμές και την εξοικονόμηση χρόνου να ειναι οι βασικοί λόγοι επιλογής.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ