Οι δαπάνες και οι συνήθειες κάθε χρήστη αποτελούν τις βασικές παραμέτρους που δείχνουν ότι στην Ελλάδα βασιλιάδες των οnline αγορών είναι οι άνδρες, οι Millennials, με τις χαμηλές τιμές και την εξοικονόμηση χρόνου να ειναι οι βασικοί λόγοι επιλογής. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΝΕΧΙ για την Ελλάδα στην «Εκθεση 2023 για το ηλεκτρονικό εμπόριο», το 50% των συνολικών δαπανών των online αγορών κατανέμεται σε φυσικά αγαθά, 56% των χρηστών αναφέρουν ότι πληρώνουν με κάρτα, ενώ σχεδόν το σύνολο (94% )των χρηστών του Διαδικτύου αγοράζουν σε μηνιαία βάση. Μάλιστα 27% πραγματοποιούν διαδικτυακές αγορές λόγω των χαμηλότερων τιμών και 49% αγοράζουν τοπικά στην Ελλάδα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ