Ο πόλεμος τιμών στην αγορά αυτοκινήτου αναμένεται να ενταθεί τα επόμενα χρόνια με βασικό ρυθμιστή την Κίνα, που αντιστέκεται στο μπαράζ φόρων της Ευρωπαϊκής Ενωσης, επιθυμώντας την έξωση των κινέζων κατασκευαστών, με στόχο να προστατεύσουν τη «μαμμόθρεφτη» νοοτροπία των ντόπιων κατασκευαστών. Η απάντηση των ευρωπαίων κατασκευαστών απέναντι στην επιθετική τακτική των Κινέζων είναι άμεση. Οι μεγαλύτερες εταιρείες επιθυμούν να γυρίσουν γρήγορα στα μικρά, προσιτά μοντέλα, που θα δημιουργήσουν ένα νέο πάρκο χιλιάδων αγοραστών τα επόμενα χρόνια. Μοντέλα που θα είναι ευέλικτα, οικονομικά και πρακτικά. Η FIAT έχει ήδη στα σκαριά το νέο πλάνο της, αρχής γενομένης με το νέο FIAT Grande Panda που θα «συγκινήσει» όσους αναζητούν ένα μικρό μοντέλο, πάντα πιστό στον εξηλεκτρισμό. Οι entry level εκδόσεις επανέρχονται, ακόμη και από τις πολυτελείς φίρμες ώστε να ανοίγουν τη βεντάλια των αγοραστών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ