Υπάρχει μια αντικειμενική αλήθεια: τα τελευταία δέκα χρόνια, ο πολιτικός χώρος που μετράει τις περισσότερες εκλογικές διαδικασίες είναι το ΠΑΣΟΚ. Βάζοντας κάτω κάθε παραβάν, από τις εθνικές εκλογές, τις ευρωεκλογές, τα δημοψηφίσματα, τις αυτοδιοικητικές έως τις εσωκομματικές αναμετρήσεις, μιλάμε για δώδεκα προεκλογικές περιόδους, δύο εκ των οποίων είχαν στόχο την ανάδειξη της νέας ηγεσίας. Το ΠΑΣΟΚ, επομένως, παράγει εκλογικό περιεχόμενο και μαζί, παράγει καμπάνιες, από περισσότερο ή λιγότερο έμπειρα στελέχη, που σήμερα βρίσκονται μπροστά σε ακόμα μια κάλπη εντός των τειχών. Την πιο κρίσιμη στην ύστερη περίοδο του κόμματος, γιατί πλέον δεν συζητείται η επιβίωσή του, αλλά ο τρόπος και το πρόσωπο που θα το καταστήσουν και πάλι πρωταγωνιστή των εξελίξεων. Πώς κάνει καμπάνια, λοιπόν, ένας έμπειρος κεντροαριστερός;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ