Δεν ξέρω ποιος σκαρφίστηκε το νέο trend του καλοκαιριού: τη μομφή περί υπερτουρισμού, που δημιουργεί αίσθηση και ήδη υπερχρησιμοποιείται στη δημοσιογραφική κοινή γλώσσα. Αυτό που ξέρω είναι ότι, για ακόμα μια φορά, η συγκεκριμένη λέξη που υποτίθεται ότι φωτογραφίζει μια πραγματική κατάσταση τείνει να διαμορφώσει τη συμπεριφορά απέναντι στο κυρίαρχο προϊόν που πουλάει η Ελλάδα. Μια συμπεριφορά, δήθεν αριστερή, κριτικής και απαξίωσης του τουρισμού. Που ήδη βάλλεται ως πολιτιστική φτήνια, ως αιτία καταστροφής της υπαίθρου και ιδίως των νησιών και, ασφαλώς, ως o λόγος που είναι ακριβοί οι κορυφαίοι προορισμοί για το βαλάντιο του μέσου Ελληνα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ